مجله آموزشی و سلامتی
به فصلنامه سلامتی خوش آمدید اینجا کلی مطالب آموزشی به ضورت رایگان گذاشته میشه امید که مفید واقع شود.

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس dostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 51
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 210
باردید دیروز : 330
بازدید هفته : 570
بازدید ماه : 540
بازدید سال : 9634
بازدید کلی : 23422
خرید دستگاه تصفیه هوا

خرید دستگاه تصفیه هوا

Air Purifierقیمت دستگاه تصفیه هوا را می توان با جمع آوری اطلاعاتی درباره دستگاههای مختلف موجود در بازار تهیه خرید اینترنتی تصفیه کننده هوا شیائومی نمود. اما برای خرید مطمئن دانستن چند نکته الزامی است. دستگاهی را انتخاب کنید که فن و فیلتر مناسبی داشته باشد و گاز ازن را وارد فضای اتاق نکند. یکی از مهمترین بخش دستگاه تصفیه کننده هوا فیلتر است. فیلتر ها قلب دستگاه تصفیه ی هوا هستند. اگر قلب ما به درستی کار نکند ادامه زندگی میسر نیست و اگر دستگاه تصفیه هوا هم فیلتر مناسبی نداشته باشد امکان تصفیه هوا را ندارد! پیشنهاد می شود از فیلتر هپا و کربن اکتیو برای تصفیه هوا استفاده شود. برای آشنایی با انواع فیلتر دستگاه های تصفیه هوا شما را به خواندن این مقاله دعوت می دستگاه تصفیه هوای شیائومی air purifier 4 pro نمایم. و مطلب دیگر اینکه دستگاه برای فضای چندمتر مکعب نیاز است. باید مطمئن شوید که اندازه و میزان هوادهی دستگاه متناسب با فضای مورد نیاز شما باشد. در نهایت با توجه به این موارد، قیمت دستگاههای تصفیه هوا هم تنوع زیادی دارند و به طور کلی به نظر میرسد با حدود 5 تا 77 میلیون تومان میتوان یک دستگاه تصفیه هوای با کیفیت را تهیه نمود.

  • صدای بسیار کم ( 45 دسی بل )
  • چرا نباید بابت تعمیر تصفیه هوا ال جی نگران باشیم؟
  • کاهش طول عمر دستگاه به دلیل استفاده از رطوبت ساز
  • تایمر ندارد

 

از مهم ترین معایب فیلتر کربن فعال می توان به عدم توانایی آن در جذب و حذف ذرات گرد و غبار اشاره کرد. این فیلتر برای مکانهای درمانی و بهداشتی به شدت مناسب است زیرا هوا را خیلی خوب و با دقت بالایی تصفیه میکند و باعث تمیزی و پاکی هوا میشود. فیلتر هپا رده بندی دارد و هر رده آن نیز دارای کیفیت متفاوتی میباشد. عملکرد این فیلتر به ضخامت و قطر فایبرهای تشکیل دهنده اش وابسته است. فیلتر هگا که از جنس پوشش کربن میباشد، می تواند اکثر گازهای مضر موجود در هوا را جذب و حذف کند. فیلتر ضدعفونی کننده قادر است دود و بوی سیگار، عوامل شیمیایی مضر و گازهای سمی مانند دی اکسید کربن، مونوکسید کربن و دی اکسید سولفور را حذف کند. فیلتر نانو پلاسما برای از بین بردن ذرات معلق و آلودگیهای موجود در هوا از تکنولوژی نانو و جذب الکتریکی استفاده میکند. این فیلتر دارای ذرات نانو میباشد که این ذرات خود از مولکولهای آب و از رطوبت مایع شده تشکیل شده اند و می توانند آلودگی ها را حذف کنند و بوهای نامطبوع را از بین ببرند.

از جمله این عوارض هستند.

این میکروب ها بیماری های مختلفی مثل کرونا، آنفولانزا، لژیونلا و… ایجاد می کنند. عدم تهویه مناسب در منزل، افزایش رطوبت در هوا و عدم تمیز کردن مرتب منزل غلظت میکروب ها را در هوا زیاد می کند. به همین خاطر باید به دنبال راهی برای حذف این عوامل از هوای منزل بود. انواع مختلفی از آلاینده های گاز وجود دارد. از آلاینده های متداولی همچون دی اکسید نیتروژن (NO2)، دی اکسید گوگرد (SO2)، ازن (O3) و منوکسید کربن (CO) گرفته تا آلاینده هایی همچون ترکیبات آلی فرّار (VOCs) همچون بنزن، تولوئن، استالدئید، زایلن، اتیل بنزن. همه این آلاینده هایی که ذکر شد آسیب های جدی به سلامت وارد می کنند. بیماری هایی همچون انواع سرطان، بیماری های تنفسی، قلبی عروقی مغزی و… از جمله این عوارض هستند. گاز رادون گازی است که از تجزیه عنصر رادیواکتیو رادیوم حاصل می شود. این گاز به طور طبیعی از طریق زمین به محیط های بسته راه پیدا می کند.

Air Purifierاین نمایشگر به طور هوشمند تغییرات نور را درک کرده و در هنگام شب و با تاریک شدن منزل نور خود را کم می کند تا مزاحمتی برای شما ایجاد نشود. نشان می دهد و ذراتی که قطری برابر با 2.5 میکرون یا کمتر دارند، آنقدر کوچک (100 برابر کوچکتر از قطر موی انسان) هستند که میتوانند حتی به کوچکترین مجاری هوای ریهها نفوذ کنند. خط نشانگر درون این صفحه­ نمایش با چهر رنگ مختلف مقدار این ذرات و میزان تمیزی هوای محیط تحت پوشش خود را به شما اطلاع می دهد. بطور کلی وضعیت هوای محیط با استفاده از یک نوار رنگی (رنگ سبز، زرد، نارنجی و قرمز) نمایش داده میشود، که به ترتیب نشان دهنده هوای تمیز و با کیفیت، آلودگی کم، آلودگی متوسط و آلودگی زیاد است. بعنوان مثال پیش از رسیدن به منزل یا محیط کار خود آن را روشن کنید تا در لحظه رسیدن بتوانید هوای تمیز، پاک و تصفیه شده ای را تنفس نمایید. همچنین از این طریق می توانید زمان خاموش و یا روشن شدن دستگاه را تعیین کرده و یا کیفیت هوای محیط موردنظر خود را نیز از داخل آن مشاهده کنید.

Air Purifierهنگام محاسبهی فضای اتاق خود ارتفاع را نیز باید در نظر بگیرید. برای مثال، یک دستگاه تصفیهی هوا که ظرفیتش ۴۵۰ تا ۵۰۰ مترمکعب است، میتواند برای اتاقی با ۳۰۰ مترمکعب فضا و ۹ متر ارتفاع مناسب باشد. عملکرد دستگاههای تصفیهی هوا با معیارهای نرخ تحویل و تهویهدرساعت سنجیده میشود. درادامه، این موضوع را بررسی میکنیم. نرخ تحویل درواقع به شما میگوید چه مقدار هوای تصفیهشده از دستگاه خارج میشود و سرعت عملکرد دستگاه چقدر است. هرچه CADR بیشتر باشد ظرفیت تصفیهی دستگاه نیز بیشتر است. براساس فضای اتاقی که قصد دارید دستگاه تصفیه را در آن قرار دهید، میتوانید دستگاهی با نرخ تحویل بیشتر برای آن فضا انتخاب کنید. ACH مشخص میکند که دستگاه تصفیه در هر ساعت چند بار موفق میشود هوای اتاق را کاملاً تصفیه کند. باتوجهبه آلودگی زیاد هوا در برخی شهرها مثل تهران، لازم است دستگاهی انتخاب شود که ACH چهار داشته باشد؛ یعنی هر ۱۵ دقیقه یک بار هوای اتاق را کاملاً تصفیه کند. جالب است بدانید بهدلیل وجود فضای رقابتی در بازارِ دستگاههای تصفیهی هوا، شرکتها معمولاً نرخ تحویل (CADR) را افزایش میدهند و روی این موضوع مانور تبلیغاتی بیشتری میدهند؛ درصورتیکه دربارهی تهویه در ساعت (ACH) عموماً سکوت میکنند.

Air Purifierامروزه، با پیشرفت تکنولوژی و تغییرا شدید اقلیمی، آلودگی هوا و آب بسیار رونق گرفته است به نحوی که سالانه چندین هزار نفر بر اثر مسمومیت با این نوع آلودگی از بین می روند. برخی از دانشمندان بروز بیماری های زیاد در این دوره از زندگی بشریت را حاصل آلودگی هایی می دانند که تمام نقاط کره خاکی را با خود درگیر کرده است. اما همیشه باید به این نکته اشاره داشت که امکان تامین هوای مطبوع برای ساختمان ها و خانه های خود وجود دارد. راهکار های بسیار زیادی برای این امر وجود دارد اما یکی از ساده ترین راهکار هایی که می توان به آن اطمینان کرد، استفاده از دستگاه های تصفیه آب و هواست. برخی بر این باورند که استفاده از این دستگاه ها صرفا برای افرادی که دارای حساسیت های تنفسی و یا بیماری های تنفسی هستند اثر گذار خواهد بود. باید گفت که همانطور که مشاهده می شود، هوای شهر هایی چون، تهران، اصفهان، اهواز، اراک و برخی دیگر از شهرها روز به روز در حال آلوده تر شدن هستند.

Air Purifierباتوجهبه رشد شهرنشینی و افزایش آلایندههای ناشی از دود کارخانهها و وسایل نقلیه، ساکنان شهرهای بزرگ با مشکلی به نام آلودگی هوا دستوپنجه نرم میکنند. این مشکل در فصول سرد سال بهدلیل بروز پدیدهای به نام وارونگی حادتر میشود و تنفس را برای افراد سختتر میکند؛ بهطوریکه باعث بروز مشکلات تنفسی میشود. در چنین شرایطی، توجه به سلامت هوایی که تنفس میکنیم، بیشازپیش اهمیت پیدا میکند. ازآنجاکه هر فرد معمولاً بیش از نیمی از شبانهروز را در منزل بهسر میبرد، عاقلانه است که برای بهبود سلامت هوا در منزل چارهای اندیشیده شود. دستگاههای تصفیهی هوا راهکاری برای بهبود کیفیت هوا در منازل بهشمار میروند. این دستگاهها انواع مختلفی دارند که هرکدام مصارف و مزایا و معایب خاص خود را دارند. اولین نکتهای که باید در نظر گرفت، مقدار فضایی است که قصد دارید هوای آن را تصفیه کنید. پیشنهاد میکنیم ظرفیت فضای پوشش دستگاهی که میخرید، بیشتر از فضای مدنظرتان باشد. فراموش نکنید که ظرفیت پوشش این دستگاهها به مترمکعب محاسبه میشود.

  • ملافهها را هفتهای یک بار در آب داغ بشویید
  • دستگاه تصفیه مدل هوبر LA111
  • متراژ بالا ( 1000 متر مکعب در ساعت )
  • فیلتر مه
  • سه حالت سرعت
  • فیلتراسیون دود
  • لامپ مولد اشعه ماوراء بنفش

جالبه بدونید که این گیاه با حیوانات خانگی ربطه خوبی داره و در کنار هم میتونند زندگی خوبی داشته باشند. فقط توجه کنید که برای داشتن رشد خوب باید نور خوبی براش فراهم کنید. راستی حتما مطلب گیاهان سمی را مطالعه کنید. پاپیتال یا عَشَقه معمولی را اصولا بر روی دیوارها دیده اید. از نظر ناسا یکی از بهترین گیاهان تصفیه کننده هوا پاپیتال میباشد. شما می توانید با کاشتن چند شاخه پاپیتال در خاک و یا نگهداری آن ها در آب هوای خانه را میتوانید پاکسازی کنید. پاپیتال در سبدهای آویز زیبایی بسیار خوبی را به خانه می دهند. فرمالدهید و بنزن جزو سمومی می باشد که عشقه معمولی آنها را از بین می برد. نام علمی این گیاه Chrysanthemum هست و داری 200 گونه مختلف می بشاد. این گیاه یک ساله و چند ساله می باشد که نوع گونه ای که شما تهیه میکنید بستگی دارد و روی بسته بندی حتما نوشته خواهد شد. گل داوودی دارای برگ های سبز نیره و گلهای با واریته های رنگی گوناگون می باشد.



تعداد بازدید از این مطلب: 644
موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود